Voorbeeldbrieven over werk en inkomen

een voorbeeldbrief voor werk en inkomen is bijvoorbeeld een brief of mail wat je stuurt als je niet betaald heb gekregen bij ziekte of zelfs als je te weinig betaald heb gekregen. Veel problemen op de werkvloer waar je met je uitgever er niet uit komt, kunnen makkelijk opgelost worden door een simpele email te sturen.

Je hoeft helemaal niet naar een advocaat om te krijgen waar je recht op heb want op het juridisch loket staan GRATIS voorbeeldbrieven (zoals de brief hier onder). waar jij alleen je gegevens hoeft in te vullen en relevante informatie en die dan naar je werkgever kan mailen.

Op de site van het juridisch loket staat dat je de brief aangetekend per post moet sturen en dat raden wij ook aan, maar uit ervaring hebben wij gezien dat de brief via mail opsturen ook prima werkt.

Heb je veder nog vragen of wil je weten hoe wij jou persoonlijk veder kunnen helpen? Klik dan hier en neem gerust contact met ons op.