professionele CV maken in 10 minuten

Het eerste wat een werkgever ziet als hij je sollicitatie bekijkt is je CV, daarom is het belangrijk om een goede eerste indruk te maken. Helaas weet niet iedereen hoe die met een computer moet omgaan om een mooie CV te maken en solliciteren ze met een CV die niet uitstraalt wie ze zijn en wat ze kunnen.

Daarom hebben wij een video gemaakt om jou stap voor stap te laten zien hoe je zelf een professionele CV kan maken zodat je kan opvallen bij een sollicitatie.

(scroll naar beneden voor de video uitleg)

Voorbeeld van de cv die ik voor mezelf gemaakt heb

Dit is hoe ik het heb gedaan

Stap 1

Klik hier en ga naar Canva.

Stap 2

Log in met je Gmail/facebook account of maak een nieuwe account aan met je email.

Stap 3

Zoek een template die je mooi vind en klik daar op.

Stap 4

Nu is het tijd om je cv te maken, vul al je gegevens en werkervaring in (ook een foto als je wilt) en klik daarna op download. Download je CV als PDF bestand.

Op zoek naar freelance opdrachten?

CV klaar, en nu?

Nu is het tijd dat jij je CV upload op verschillende werksite zodat je niet alleen aan het zoeken ben naar werk maar werkgevers jou ook kunnen vinden. Dat maakt het wat makkelijker voor jou met het vinden van een baan die bij je past.

Meld je aan en upload je CV

Heb je veder nog vragen of wil je weten hoe wij jou persoonlijk veder kunnen helpen? Klik dan hier en neem gerust contact met ons op.